Skip to content
- Ημερολόγιο τηλεφωνικών κλήσεων και αιτήσεων-προβλημάτων από πελάτες.
- Μετατροπή αίτησης πελατών σε εργασία με δημιουργία, ανάθεση σε υπάλληλο & ιστορικό παρακολούθησης εργασιών
- Δημιουργία και τακτικών εργασιών που επαναλαμβάνονται ανά ορισμένο χρονικό διάστημα
- Μετατροπή εργασίας σε δαπάνη
- Παρακολούθηση εργασιών και μέσα από το κύκλωμα φορητών
- Διαχείριση όλων των τύπων εγγράφων ( ΔΕΗ – ΝΕΡΟ Καταστατικό κ.λ.π.) ανά πολυκατοικία/διαμέρισμα/συναλλασσόμενο
- Δυνατότητα για σύνδεση του προγράμματος με τηλεφωνικά κέντρα *