Κυκλωμα C.R.M. & Task Manager (Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων & Εργασιων)

  • Ημερολόγιο τηλεφωνικών κλήσεων και αιτήσεων-προβλημάτων από πελάτες.
  • Μετατροπή αίτησης πελατών σε εργασία με δημιουργία, ανάθεση σε υπάλληλο & ιστορικό παρακολούθησης εργασιών
  • Δημιουργία και τακτικών εργασιών που επαναλαμβάνονται ανά ορισμένο χρονικό διάστημα
  • Μετατροπή εργασίας σε δαπάνη
  • Παρακολούθηση εργασιών και μέσα από το κύκλωμα φορητών
  • Διαχείριση όλων των τύπων εγγράφων ( ΔΕΗ – ΝΕΡΟ Καταστατικό κ.λ.π.) ανά πολυκατοικία/διαμέρισμα/συναλλασσόμενο
  • Δυνατότητα για σύνδεση του προγράμματος με τηλεφωνικά κέντρα