Τα τελευταία δυο χρόνια βρισκόμασταν σε συνεχή αναζήτηση λογισμικού για τον εκσυγχρονισμό της επιχείρησης μας. Χρησιμοποιόντωτας υλικο-λογισμίκο της προηγουμένης δεκαετίας η λύση μιας custom υλοποίησης φάνταζε μονόδρομος για μια ομαλή μετάβαση της επιχείρησης μας έως ότου ανακαλύψουμε το Residence Manager.
Η μετάβαση της επιχείρησης μας σε αποκλειστική χρήση του R.M. πραγματοποιήθηκε σε διάστημα λιγότερο των δυο εβδομάδων. Ειλικρινά δυσκολευόμαστε να βρούμε κάποια λειτουργικότητα που θα ζητούσαμε από μια custom λύση και δεν την περιλαμβάνει το R.M.
Οποτε απαιτήθηκε, η τεχνική υποστήριξη ήταν εκεί και είτε με άμεση αναβάθμιση είτε με συμβουλές–υποστήριξη ανταποκρίθηκε αμέσως και ουσιαστικά στις απαιτήσεις μας.
Με το R.M. καταφέραμε να ελαχιστοποιήσουμε τα λάθη αλλά και να μεγιστοποιήσουμε την παραγωγικότητα των εργαζομένων μας χάρη στα
– Εξαιρετικό κύκλωμα φορητών/ Ταμείου που απλοποιεί στο ελάχιστο την διαδικασία είσπραξης κοινοχρήστων και το Ταμείο
– Φιλικό UI που ελαχιστοποιεί την πιθανότητα λάθους αλλά και τον απαιτούμενο Χρόνο για κάθε εργασίας ( Μαζικές ενέργειες όπως Μαζική έκδοση Κοινοχρήστων, Μαζική Αποστολή ειδοποιητηρίων με e-mail)
– Δομημένο αλλά και διακριτό σύστημα διαχείρισης δαπανών , αποθεματικού, πετρελαίου , έκδοσης – είσπραξής που διευκολύνει τόσο την εκμάθηση και την χρήση του, όσο και την προσαρμογή του σε οποιαδήποτε απαίτηση μπορεί να προκύψει.
Το συνιστούμε ανεπιφύλακτα.